2.24.2009

Biz hep yeryüzündeydik.

arkadaş:
Uzun yollar geçmiyor gündüzleyin.
ağıraksak:
Asıl gece geçmez mi?
arkadaş:
Gece yıldız seyrediyom ben.
arkadaş:
Işıkları sayıyom.
ağıraksak:
Kaç tanelermiş?
arkadaş:
Çok çok.
arkadaş:
İlk önce uzunları yakmışları,
arkadaş:
Sonra kamyonları,
arkadaş:
Sonra otomobilleri,
arkadaş:
Sonra uyuyorum biraz zaten.
ağıraksak:
Sidik yarışı gibi bişi adeta?
ağıraksak:
Kim yeniyor genelde?
arkadaş:
Bir süre sonra ben yeniliyorum.
arkadaş:
Araba çok yavaş gidiyormuş gibi geliyor.
arkadaş:
Balıkesir'e gelene kadar kafam çatlıyor.
arkadaş:
Bursa'dan sonra eğlenceli
ağıraksak:
Ben direklerin arasından top geçiririm.
ağıraksak:
O daha eğlenceli. 
ağıraksak:
Bazen hızlı gittiği zaman birbirine dolanır .
ağıraksak:
Çok sinir olurum.
arkadaş:
Nası yapılıo o.
ağıraksak:
Şimdi şöyle. Bi tane topun var arkasında da iz bırakıo gibi adeta ya da camın üzerindeki kafanı oynatabileceğin herhangi bir leke de olabilir. Onu kayak yapan bir sporcu gibi hedeflerin sağ ve solundan geçiriyorsun.
arkadaş:
Ahahha!
arkadaş:
Deniycem ben.
arkadaş:
Hoşuma gitti.
.
.
.
ağıraksak:
Eller günahkar, diller günahkar. Blowjob mı yapmış Saksu lan yoksa?
arkadaş:
Yapmasa bu sözleri yazabilir miydi ki.
arkadaş:
Çok giren çıkan olmuş.
ağıraksak:
Allah cezanı. 

1 yorum:

Selofan dedi ki...

vermesin.